Promocje w bankach godne uwagi

Opublikowano w 2015-03-12
Napisany przez Site Owner

Banki detaliczne robią wiele, aby przyciągnąć do swojej oferty różnych klientów. Banki bardzo często zachęcają do założenia opłacalnych lokat bankowych, czyli zarzucają haczyk, a dopiero po wykonaniu założonej akcji zmuszają klienta do wykonania kolejnych czynności, podnoszących zyskowność transakcji ze strony instytucji finansowej. Nie każdy bank oczywiście wprowadza tego typu zamęt. Niektóre jednostki bankowości detalicznej oferują konsumentom do narzędzi finansowych ciekawe warunki zagospodarowania nadwyżek gospodarstwa domowego. Warto zatem obserwować promocje i prawidłowo odczytywać ich efektywność, czego nauczy cię krok po kroku poniższy artykuł.

Nowe instytucje finansowe godne najwyższego skupienia

Świadomy warunków funkcjonowania bankowości detalicznej klient rozumie, że wprowadzana na rynek nowa instytucja finansowa będzie zmuszona zaoferować znacznie lepsze warunki oprocentowania, co zwiększy ogólną konkurencyjność podczas zakładania lokat bankowych. Należy zatem monitorować przede wszystkim nowe oferty w bankach detalicznych lub nawet typować banki, które dopiero się otwierają i do nich przenosić wypracowane dotychczas nadwyżki finansowe.

Przedświąteczne promocje sposobem na większy zysk

Po rozpoczęciu nowego roku zobacz koniecznie w kalendarzu główne święta, specyficzne dni wolne i do nich dopasuj monitorowanie oferty banków. W większości instytucji finansowych podnosi się przed świętami oprocentowanie, traktując to jako prezent, pewną formę reklamy, itp. W każdym razie lokaty okolicznościowe to bardzo duża szansa dla poprawienia wydajności w budowaniu oszczędności gospodarstwa domowego.

Coś dla nowych klientów i oferta dla osób korzystających z wielu instrumentów jednocześnie

Kolejny system promocji dotyczy nowych klientów w każdym banku. Lokaty bankowe dla nowych klientów to już standard w nowoczesnej gospodarce. Jak sam widzisz istnieje wiele banków detalicznych, dlatego możesz skorzystać w tym przypadku z naprawdę wielu promocyjnych warunków, nie tracąc przy tym ani grosza. Ostatecznie zostaniesz przy ofercie najbardziej odpowiadającej twoim bieżącym potrzebom. Im więcej instrumentów, narzędzi bankowych używasz, np. kredytów, lokat, rachunku oszczędnościowego, kart kredytowych, tym większa szansa na negocjowanie oprocentowania dla lojalnych klientów. Większość banków detalicznych jest w stanie pójść tutaj na rękę. Warto też samodzielnie podkreślać lojalność przy każdej rozmowie z doradcą finansowym.

Im więcej oszczędności posiadasz, tym większe oprocentowanie otrzymasz

Najważniejsze promocje są dedykowane klientów w tzw. klasie premium. Jeżeli posiadasz bardzo dużą ilość oszczędności, przekraczającą powiedzmy kilkaset tysięcy złotych wtedy otrzymujesz znacznie lepsze warunki oprocentowania lokat bankowych (wręcz na poziomie rentierskim) niż przeciętny konsument finansowych narzędzi. Bankom zależy przede wszystkim na współpracy z klientami najlepiej zarabiającymi.

Komentarze

Nie ma komentarzy

Posting comments after has been disabled.